Influencer marketing e-book – pakiet podstawowy
87,00 zł z VAT
87,00 zł z VAT
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!
Więcej informacji o naszej Polityce prywatności
Ania –
Mega przydatny i napisany prostym językiem ebook. Dziki niemu przeprowadziliśmy w firmie pierwsze kampanie z sukcesem. Dziękujemy ❤️
mmagda –
pomocny dla małej firmy, ktora nie ma doświadczenia we współpracy z influencerami
Anastazja V –
Prowadzę social media w pracy i postanowiliszmy spróbować współpracy na Instagramie. Znalazłam tego ebooka i jest bardzo fajny. Napisany przystępnym językiem. Najbardziej przydatne są dla mnie gotowe templaty do tworzenia kampani, bo fajnie pokolei pokazują co trzeba robić i to oszczędność czaso.
marek –
ebook bardzo ciekawie ułożony. dużo konkretnej wiedzy i wskazówek. jednak dla mnie ebook jest dosyć długi i wolałbym, żeby tematy bardziej ogólne o marketingu nie były tak szczegółowo omawiane i żeby był bardziej skompresowany. pewnie dla kogoś kto nie siedzi w marketingu to plus, ale ja bym wolał o połowę krócej a jakbym nie znał jakiegoś terminu to bym sobie wygoglowal
Michał –
Podoba mi się, że pierwsza część ebooka jest takim treściwym i konkretnym materiałem dotyczącym tworzenia strategii marketingowej, a później kolejna część o influencerach mówi, jak ich włączyć do właśnie tych już określonych działań marketingowych.
Plus za narrację, że agencje marketingowe mogą sporo pomóc, ale jest też mnóstwo rzeczy, które przedsiębiorca może zrobić sam i nie musi wydawać na to ogromnych sum pieniędzy.
Rzeczowo opisane przeprowadzanie kampanii z influcerami, a format 10 kroków sprawia, że o wiele lepiej przyswaja się tę wiedzę.
Julia –
Dużo klarowniej rozumiem teraz, jak mogę zacząć działać z influencerami nie mając dużej marki. Wszystko krok po kroku opisane i duży plus za przykłady briefa czy wiadomości, które można wysłać do influencera. Dobra robota dziewczyny!